2.106 gösterim
20,00 viral puan
Davutoğlu'nun Paris yürüyüşünun asil amaci !
Davutoğlu'nun Paris'deki yürüyüşe katılması Ak Parti tabanından da bir hayli tepki çekti. Sosyal medyada ''Biz size demiştik'' şeklinde çıkış yapan ''akıllı'' solcular ve de cemaatin provokatörleri cirit atıyorlar! Hep bir ağızdan fırsat bu fırsat şeklinde bir duyguyla yine saldırıyorlar!
''Filistin'deki Müslümanlar için kimse yürüdü mü?" diyorlar! "Uygur Türkleri için kimse yürüdü mü?" diyorlar! "Peygamberimize laf atanların cezası bu olur, kafir öldüyse öldü bize ne! Bizi Müslümanlar ilgilendirir" diyorlar!
Bu tarz çıkışlar yapan herkes maalesef yangına benzin döküyor! Daha önemlisi ise oyunu tasarlayan karanlık eller tam olarak bu cümleleri duymak istiyor. Ve maalesef duygusal hareket eden tüm arkadaşlar an itibarı ile onların değirmenine su taşıyor!
Ahmet Davutoğlu'nun politik davranmak zorunda olduğunu tahmin etmek o kadar zor olmasa gerek! Tüm Dünya bu olay Türkiye'nin üzerine yıkılsın istiyor iken, hatta bu olay sırf Türkiye için tasarlanmış iken, bizlerin bir satranç masasında oturduğumuzun farkında olmamız gerekmez mi?
Bu olay baştan sona senaryodur! Bir olay yaşandığında normalde bir kaç tane soru işareti olur! Dergi saldırısında 100'e yakın soru işareti var! Mesela yerde yatan polise saldırganın giderken bir daha ateş ederek öldürdüğü an. Bu sahne Avrupa halkına haberlerde flulaştırılmış bir şekilde gösteriliyor. Ancak yasaklanmış sitelerde o anı net izlediğinizde, Kaleşnikofla yakın mesafeden kafasına ateş etmesine rağmen, Polis kafasını yastığa koyar gibi yere bıraktığını görüyorsunuz. Ve bir damla kan yok! Yine aynı sitelerde Işid'in yakın mesafeden Kaleşnikofla yaptığı infazlara baktığınızda, kurbanın vurulduğu anda beyninin darmadağın olduğunu ve güçlü bir şekilde itilmiş gibi yere çarptığını müşehade edersiniz! Sadece bu detay bile oyunu tasarlayanlara karşı çok büyük bir kozdur ve daha niceleri var. Şu anda bir çok Avrupa sitelerinde dil bilenler bu delilleri Hristiyanlara anlatmaya çalışıyor!
Bu olayın bir senaryo olduğuna Avrupa milletlerini ikna ederek, kendi hükümetlerinin itibarlarını milletlerinin nezdinde beş kuruşa düşürmek var iken, gelecekte yapacakları olası senaryolara karşı girişimlerinin önünü kesmek var iken, kalkıpta ''kafir öldü iyi oldu'' demek öyle zannediyorum ki yapılacak en son şey! Böyle bir avantajı tüm Dünya müslümanlarının lehine kullanarak satranç masasında bir hamle daha öne geçmenin zamanıdır!
Bu konuyla ilgili şu anda her dilde yüzlerce video hazırlandığından kimsenin şüphesi olmasın! Çok büyük bir acemilik yaptılar! Delil delil serilecektir herkesin önüne...
Bakınız dostlar şu anda bu yazıyı yazan ben, istesem girerim Filistin cephesinde kör edilen Mehmetçik'ten, çıkarım Gazzeden. Girerim Irak'dan çıkarım Afganistan'dan. Çok hamasi, çok coşkun bir dil kullanabilirim. Oysaki işin gerçeğinde ''ZAMAN İTİBARI İLE'' provokasyondan başka hiç bir anlam taşımaz! Tam da Müslüman aleminden beklenen budur. Bir kez daha yineliyorum ki bu tuzağa düşülmemeli!
Hele hele Avrupa'da yaşayan 30 Milyona yakın Müslüman var iken, bunlardan 10 Milyonu Türkiye'li olmakla beraber hepsinin can ve mal güvenliği risk altında iken, provokatif her cümle, tahrik edici her kelime, fanatik Hristiyanlara: "GİDİN MÜSLÜMANLARI ÖLDÜRÜN" ANLAMINI TAŞIYOR! BİR KEZ DAHA YİNELİYORUM KARANLIK ELLER BÖYLE CÜMLELERİ ÇOK AMA ÇOK İSTİYOR!!
Kimse aksini düşünmesin! Türkiye'den Myanmar'a gidipte oradaki Müslümanlarla oturup ağlayan, Filistinli baba ile kucaklaştığında ağlayan Ahmet Davutoğlu'nun bu yürüyüşe katılmasının nedeni Peygamberimize hakaret edenlerin ölümüne üzülmesi değildir! Ülkesi için uğraşan bir politikacının, Şer hesaplarını boşa çıkarmanın gereğini yapmasıdır!!
world
13.01.2015 saat 14:49